dilluns, 24 de gener del 2011

Àlvar Escudero Pineda

Agullana, Alt Empordà, 1992. Compositor

Des de dins

Sento, que un segon dura una hora
Que s’allarga fins a un dia
I em deixa sol una estona
Per veure la llum del dia.

I penso, que serà d’aquesta vida
Que em depararà la resta
Que sempre he viscut del somni
I ara em trobo en la tempesta.

I passen les hores
I passen els dies
Els sentiments moren
I els meus anys vacil·len
I busco la claror
En mig de la tempesta
I escolto la pluja
Perquè és més honesta.

I ser, com un ocell volant pels boscos
Tallant amb el vent les ales
Saltant totes les fronteres
On la llibertat m’abraça.

I miro, tot allò que s’origina
Mes enllà de la finestra
On el record no s’oblida
I se’n va sense fer fressa.

I passen les hores
I passen els dies
Els sentiments moren
I els meus anys vacil·len
I busco la claror
En mig de la tempesta
I escolto la pluja
Perquè és més honesta.

                         Àlvar Escudero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada